KONTAKTMENTES KÜLSŐ ÉRTÉKELÉS

Kedves Partnerünk!

A koronavírus-járvánnyal kapcsolatos kormányzati intézkedések – az oktatási-nevelési, egészségügyi és kulturális intézményeken kívül – jelenleg nem korlátozzák a napi munkavégzést, nem mentesítenek a jogszabályi előírások szerinti kötelezettségeink elvégzése alól, így a külső értékelések kétévenkénti megvalósítása alól sem.

Ennek megfelelőlen külső értékelés szolgáltatásunk továbbra is elérhető, azonban a kialakult helyzetre való tekintettel, mindannyiunk egészsége és biztonsága érdekében elérhetővé tettük azt kontaktmentes, online formában is.

A külső értékelés jelentős része dokumentumelemzés, melyet a távolból is el tudunk végezni, amennyiben együttműködtök velünk és megkülditek részünkre az alábbiakban részletezett információkat és dokumentumokat. A megküldött anyagok vizsgálatáról jegyzőkönyvet állítunk ki, melyet megküldünk részetekre, majd telefonos/online konzultáció keretében részletesen ismertetünk, át is beszélünk. A dokumentumelemzés és egyeztetés eredményeként tudjuk kiállítani a külső értékelés megvalósításáról szóló igazolást.

A külső értékeléshez szükséges adatok (amennyiben hozzájárultok):

  • FIR belépéshez felhasználónév és jelszó
  • OSAP belépéshez felhasználónév és jelszó

A külső értékeléshez szükséges, megküldendő dokumentumok 3 csoportra bonthatóak, melyről részletes listát küldünk:

  • intézményre vonatkozó dokumentumok,
  • lebonyolított képzéshez kapcsolódó dokumentumok – 1 db, mintavétel alapján kiválasztott képzésre vonatkozóan,
  • minőségirányításhoz kapcsolódó dokumentumok.

A fenti dokumentumokból minden esetben az egységes képzési dokumentációban megtalálható, kitöltött, aláírt példányokat szíveskedjetek szkennelve megküldeni, ne az előkészített word/excel sablonokat.

Ha valamelyik dokumentum nem áll rendelkezésetekre, mert nem használjátok/nem készült el/nem került kitöltésre, azt jelezzétek; illetve a fentieken túl természetesen további, az egységes dokumentáció részét képező dokumentumokat is küldhettek (pl. jelentkezési lap, modulzáró igazolás), hogy az értékelés teljesebb körű legyen.

A konzultáció megtartására a google hangouts meet alkalmazást javasoljuk, de nyitottak vagyunk más alkalmazások használatára is (teams, zoom, stb.), ez egyedileg egyeztetjük. Kérünk benneteket, hogy az online konzultáció idejére szkennelési lehetőséget biztosítsatok, hogy az esetlegesen felmerülő plusz dokumentumokat is megvizsgálhassuk az értékelés ideje alatt.

Az értékelés megtörténtéről ideiglenes (elektronikus – Qr kóddal ellátott) értékelői véleményt küldünk, ami addig érvényes, amíg postán megkapjátok az eredeti aláírtat. A rendkívüli helyzetre való tekintettel postai szolgáltatásunk kéthetente egy alkalomra korlátozódik, kérjük vegyétek ezt figyelembe.

Reméljük, hogy a helyzet mielőbb rendeződik és hamarosan ismét személyesen is találkozhatunk.