3 TIPIKUS HIBA A KÉPZÉSI ADMINISZTRÁCIÓBAN

3 tipikus hiba a képzési dokumentáció vezetésénél

Képzőként törekszünk arra, hogy hatékony erőforráskezeléssel minden előírásnak megfelelően teljesítsük dokumentációs kötelezettségeinket. Most pár tipikus problémát szeretnénk bemutatni amire ha odafigyelünk (vagy elkerüljük 🙂 )sokkal hatékonyabb és hibamentes működést érhetünk el.

Nem használunk csekklistákat.

A fenébe, már megint elfelejtettem bekérni a diplomamásolatokat a képzéshez” ismerős ugye? A hibamentes működés alapfeltétele, hogy egy sztenderdizálható folyamatnál leírjuk melyek azok a dokumentumok amelyeknek kötelezően meg kell lennie Ha pedig leírtuk minek kell meglennie, akkor használjuk is, a képzési mappa elején egy kipipálós kinyomtatott lista aranyat érhet.

Nem ismerjük a vonatkozó előírásokat, jogszabályi hátteret.

Be kell jelenteni a képzésemet előre?”Hallottam már a felnőttképzési szerződésről, csináltunk is egyet szerintünk tök jó lett

Nem vagyunk naprakészek.

Partnereinknél gyakran tapasztaljuk, hogy jól szabályozott folyamatokban szépen kidolgozott dokumentumsztenderdek alapján dolgoznak. Csak éppen két évvel ezelőtti verzióval, aminek az a következménye, hogy hatékonyan gyártják a hibás, nem megfelelő tartalmú dokumentumokat. Képzői oldalról folyamatos figyelemmel (akár saját képzés, akár szakértői megbízások) elkerülhető, hogy több évnyi hibát halmozzunk fel, amivel egyszerűen nem lehet mit kezdeni ha későn fedezzük fel, csak rettegve várni egy ellenőrzést, hogy vajon észreveszik-e a jó ideje halmozott hiányosságokat. Tapasztalataink szerint észreveszik, hiszen ha belegondolunk, a kirendelt szakértők a legfrissebb jogszabályi környezet szerint vizsgálódnak… Szenteljünk erőforrásokat a naprakészség fenntartásához, mert sok utólagos gondot spórolhatunk meg vele.


Ha mindez nem elég, kérj egyéni, szervezetedre illesztett konzultációt, amit a +3620-286-15-60-as számon vagy az office@educert.hu e-mail címen tehetsz meg.